نسیم بیهود

پایگاه خبری اجتماعی کانون فرهنگی هنری ولایت- بیهود قاین ( خراسان جنوبی )

نسیم بیهود

پایگاه خبری اجتماعی کانون فرهنگی هنری ولایت- بیهود قاین ( خراسان جنوبی )

نسیم بیهود

گزارش رویداد های فرهنگی اجتمایی بیهود قاینات و فعالیت های کانون فرهنگی ولایت در این پایگاه خبری قابل دسترسی می باشد .

آدرس نسیم بیهود در شبکه های اجتماعی:
تلگرام: https://t.me/nasimebihud

سروش: http://sapp.ir/nasimebihud

ارتباط با مدیر وبلاگ از طریق تلگرام: https://t.me/bihood1400

* کپی مطالب با ذکر منبع بلامانع است *

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

  • ۲۰ مهر ۹۵، ۲۳:۱۶ - romina
    سلام
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۶:۰۱ - علی صفری
    لایک
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۲ - عسل
    :)

نویسندگان

چاره اشتغال جوانان در بیهود چیست؟

 مهاجرت ، خشکسالی و کاهش جمعیت چه تاثیری بر بیهود داشته است؟ چگونه میتوان مهاجرت را متوقف کرد؟وضعیت بیهود در سال 1400 چگونه خواهد بود؟این سوالات و ده ها سوال دیگر حاصل دل نگرانی های همشهریان بیهودی نسبت به وضعیتفعلی روستاست که به دنبال خشکسالی های طولانی ، نبود برنامه مشخص از سوی دولت ها در زمینه اشتغال در روستاها با توجه به وجود چندین هزار روستا  بوجود آمده است و همشهریان را برآن داشته تا به دنبال چاره جویی و بهبود وضعیت فعلی باشند.قطعی ترین راهکار زمانی خود را نشان می دهد که برای یافتن جواب همه این پرسش ها  به یک سرچشمه بنام اشتغال می رسیم.

جرقه ایجاد صندوق اشتغال و عمران بیهود مدتیست توسط همشهریان تهران، مشهد و بیهود زده شده و در این راستا بعد از برگزاری دو جلسه عمومی ، اعضای هیئت مدیره صندوق در بیهود انتخاب شده و امید میرود با توجه به تاثیر همشهریان تهران و مشهد و همت و تلاشی که نسبت به امور مختلف بیهود دارند با انتخاب نمایندگان تهرانی و مشهدی صندوق بتواند وارد مرحله اجرایی گردد.

سومین جلسه صندوق اشتغال با هدف بررسی راه کارهای جذب کمک های قرض الحسنه و خیریه همشهریان و نحوه اجرای مراحل بعدی در روز جمعه 17 اردیبهشت با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.گفتنی است اطلاعات جامع در خصوص نحوه فعالیت و در مورد اساسنامه صندوق  متعاقبا به اطلاع همشهریان گرامی خواهد رسید.هدف این صندوق کمک به جوانان و نوجوانانی است که مایل به ایجاد طرح های تولیدی ، دامداری ، کشاورزی و ....بوده و قصد سکونت در بیهود را دارند.


 

  


گفتنی است اعضای بیهودی صندوق آقایان :سیدمحمود حسینی، مهندس محمدفارابی، نعمت الله اطمینان، محمدحسن خواجه، دهیار و یک نفر به نمایندگی از شورای اسلامیست.آقای قربان صادقی به عنوان صندوق دار و آقایان: حاج محمدحسین زراعتکار، حاج محمدعلی نیکنام و روح الله امینی در جایگاه  معتمدین صندوق قرار دارند.

نیازمند پیشنهادات و راهکارهای همه همشهریان عزیز در زمینه اشتغال هستیم. 

بیهود-کانون فرهنگی-خبرنگارشبستان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۷
نعمت الله اطمینان

نظرات  (۱)

:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی