نسیم بیهود

پایگاه خبری اجتماعی کانون فرهنگی هنری ولایت- بیهود قاین ( خراسان جنوبی )

نسیم بیهود

پایگاه خبری اجتماعی کانون فرهنگی هنری ولایت- بیهود قاین ( خراسان جنوبی )

نسیم بیهود

گزارش رویداد های فرهنگی اجتمایی بیهود قاینات و فعالیت های کانون فرهنگی ولایت در این پایگاه خبری قابل دسترسی می باشد .

آدرس نسیم بیهود در شبکه های اجتماعی:
تلگرام: https://t.me/nasimebihud

سروش: http://sapp.ir/nasimebihud

ارتباط با مدیر وبلاگ از طریق تلگرام: https://t.me/bihood1400

* کپی مطالب با ذکر منبع بلامانع است *

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

  • ۲۰ مهر ۹۵، ۲۳:۱۶ - romina
    سلام
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۶:۰۱ - علی صفری
    لایک
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۲ - عسل
    :)

نویسندگان

خوابگاه مردمی بیهود 10 ساله شد

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ


خوابگاه شبانه روزی مردمی بیهود که بدلیل کاهش شدید جمعیت دانش آموزان راهنمایی و با هدف جلوگیری از انحلال مدارس راهنمایی بیهود ( متوسطه اول ) از سال1385 فعالیت خود را آغاز کرده بود وارد سال دهم فعالیت خود شد.

جهت آگاهی همشهریان عزیز به اطلاع میرسانداز آنجا که در دو دهه اخیر آمار دانش آموزان همه روستاها شدیدا رو به کاهش بود ، فرهنگیان و معتمدین محلی بیهود راه مقابله با انحلال مدارس را در جذب دانش آموز از روستاهای اطراف دیدند و ضمن حضور گروهی در روستاهای فلک، تجن ، خونیک، بزبیشه و سرساران اقدام به ایجاد خوابگاه شبانه روزی مردمی نموده و دانش آموزان این روستاها را جذب نمودند.

گفتنی است در طول این 10 سال سالیانه بین 22 تا 50 دانش آموز از روستاهای مجاور در این خوابگاه مشغول به تحصیل بوده و از خدماتی مانند : غذا، سرپرستی، سرویس رفت و آمد هفتگی و .... برخوردار بوده اند و سالیانه بین 10 تا 13 میلیون تومان کمک های خیّرین بیهودی صرف هزینه های این شبانه روزی مردمی گردیده است . از تک تک  همشهریان نیکوکاری  که در سالهای گذشته  با کمک خود باعث رونق خوابگاه گردیده اند تقدیر و تشکرمی گردد.

 

گزارش خوابگاه مردمی در سال تحصیلی 95-94

در سال تحصیلی که گذشت نیز تعداد 22 دانش آموز جذب خوابگاه شده و از خدمات این شبانه روزی مردمی بهره مند گردیدند و بدین ترتیب برای دهمین سال از انحلال متوسطه اول بیهود جلوگیری شد.در مجموع 13 و نیم میلیون تومان در طول سال گذشته صرف هزینه تامین غذا، سرپرستی، آشپزی ، تهیه نان مصرفی روزانه، سرویس رفت و آمد شروع و پایان هر هفته و .... گردید که 5 میلیون تومان توسط اولیای دانش آموزان بیهود به این خوابگاه کمک گردید و 7 و نیم میلیون دیگر را همشهریان نیک اندیش از جمله آقایان: مهندس حاج ولی ا... نیکنام، مهندس جعفری نهبندان، حاج غلامحسین عرب تهران، حجت الاسلام نوربخش بیهود، روح ا... اطمینان قاین، قربان صادقی بانک تجارت و فرهنگیان آقایان هادی بادامی وحسن اسماعیلی و همه عزیزانی که ممکن است نامشان از قلم افتاده باشد به خوابگاه مردمی کمک نموده اند.

 

تقدیر و تشکر صمیمانه

بسمه تعالی   

اگرچه بهترین پاداش ها برای هر انسان ، آرامش خاطری ست که به دنبال کار خیر نصیب وی می گردد، اما به مصداق حدیث شریف " من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق " مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه هیئت امنای خوابگاه مردمی بیهود را در خصوص کمک های صادقانه تک تک همشهریان گرامی که در طول سال گذشته و همچنین سال های قبل با کمک هایشان باعث رونق مدارس شده اند را به اطلاع می رسانیم.اجر عظیم از رّب کریم برایتان آرزومندیم.

همچنین از سادات عزیز آقایان سید عباس هاشمی و سید حسن حسینی که به صورت افتخاری کل سال تحصیلی نماز جماعت مغرب در خوابگاه و نماز ظهر در آموزشگاه جهاد را برگزار نموده اند تقدیر و تشکر صمیمانه داریم.

خوشا کسی که پس از وی حدیث خیر کنند *

 که جز حدیث خیر نمی ماند از بنی آدم*

در این رواق زبرجد نوشته اند به زر *

که جز نکویی اهل کَرَم نخواهد ماند*


با تشکر .هیئت امنای خوابگاه مردمی بیهود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
نعمت الله اطمینان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی